google.com, pub-8252245270696965, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Hojicha Nedir? Hojicha Neye Denir?

Hojicha Almak İçin Tıklayınız...

Klasik Bir Japon Çayı ”Hojicha”



Yeşil çay algımızı topyekûn değiştiren, karakteristik  bir tada sahip olan ”Hojicha” klasikleşmiş bir Japon çayı…
Hojicha Üst kalite çaylar arasında sayılmasının sebebi, kaliteli bancha yapraklarından ve geleneksel yöntemlerle hazırlanması. Hojicha Kömür ateşinde ve porselen kaplar içinde kavrularak hazırlanır. Bu kavrulma işleminden dolayı rengi yeşil değil, kahverengi hatta kırmızımsı ve odunsudur. 

Hojichanın İçindeki kafein miktarı diğer yeşil çaylara göre daha azdır.  daha önce denemedim fakat sütle de oldukça lezzetli bir ikili olacağını düşünüyorum. Hojicha Kokusu tatlı ve odunsu, tadı ise hafif isli. Fakat ilginç şekilde buruk değil, aksine tatlı benim için. Japonya’da genellikle yemeklerle tüketilmesi de bu odunsu tadı ve hafif aroması sebebiyle bana kalırsa.

Ben tadını pek beğendim, günün her öğününde hem yemek hem de tatlılarla keyifle içebilirsiniz.
Yolunuz uzak doğu taraflarına düşerse, bulup, denemenizi şiddetle tavsiye ederim. Türkiye’de ise butik çay satan markalardan biri olan Chado‘da bulabilirsiniz.

Hojicha Almak İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder