google.com, pub-8252245270696965, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Tea&Co” Früchtetee Tropical Island

Früchtetee Tropical Island çay Almak İçin Tıklayınız...

Tea&Co” Früchtetee Tropical Island çay deneyimi!



Yolu  Salzburg’a düşen arkadaş olur da bana çay getirmez mi? Elbette getirir:) Bana da keyifle denemek düşer…
Meyve kurularından oluşan çayları tiryakiler olarak çaydan saymıyoruz esasında. Neticede içerisinde gerçek çay yapraklrı bulunmamakta. Fakat bir kere girmişler hayatlarımıza. Üstelik tatları da oldukça güzel bana kalırsa. Üzerinde havalı havalı yazan ismine kanıp önce bu seçeneği denemek istedim. Tabi bu arada biliyorsunuz ülkemizde şu sıra popüler olmuş çay harmanları oldukça yüksek fiyatlara satılmakta…
Genel olarak tadı oldukça güzel. Yine baskın notalarında vanilya ve elma var fakat rengi insanın içini ısıtmaya yetiyor. Kokusu da oldukça yoğun. 50 gr.lık paketlerde satılan çay oldukça sevimli bir hediye seçeneği olabilir. Tabi ülkemizde bulamayacağımız bir harman değil bu. Özellikle içindekiler yazmayınca ben de göz kararı baktım. İçinde kakule, tarçın, elma, vanilya çubuğu, kurutulmuş meyve gibi bildiğimiz lezzetler var.
Kim bilir belki yolunuz düşüverir oralara? 

Früchtetee Tropical Island çay Almak İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder